• przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z procedurą zatrudniania i zwalniania pracowników,
  • sporządzanie list wynagrodzeń pracowników,
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej,
  • rozliczanie urlopów oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym zwolnień lekarskich,
  • wystawianie świadectw pracy,
  • sporządzanie list wynagrodzeń członków rady nadzorczej/zarządu,
  • rozliczanie należności podatkowych i ZUS pracowników, łącznie ze sporządzeniem i złożeniem odpowiednich deklaracji rozliczeniowych,
  • rozliczanie umów cywilnoprawnych,
  • sporządzanie i dostarczanie informacji RMUA dla pracowników,
  • rejestracja i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS,
  • kontakty z US  i ZUS, w zakresie rozliczeń pracowniczych,
  • przygotowywanie rocznych rozliczeń podatkowych pracowników,
  • prowadzenie rozliczeń z PFRON,
  • organizacja szkoleń BHP,
  • podstawowy zakres doradztwa w sprawach pracowniczych.